sobota, 27 kwietnia 2013

Weekend z Noami - dzień 2. Pudełko i LO :-)



W drugim dniu mojego goszczenia się w tym przyjemnym miejscu jakim jest blog Rapakivi, chcę Wam pokazać kolejne projekty. Pierwszy bardzo kobiecy, recyklingowy tak jak lubię, delikatny, a jest nim opakowanie na... na co to nie wiem, pudełeczko było zrobione dla Agatki i ja tam umieściłam dla niej kołnierzyki, które wydziergałam, a jak ona je wykorzystała to już trzeba ją zapytać ;)

Pudełeczko jest z grubej tektury, więc solidne, po jakiś częściach z Ikei. Potraktowałam je najpierw gesso a potem przykleiłam papierki. Użyłam kolekcji Just a Note oraz 2 małe serduszkowe elementy z kolekcji Hot&Cold oraz kwiatuszki i perełki.






Drugi projekt jest bardziej męski. Nowa kolekcja ma świetna kolorystykę, która dobrze nadaję się na męskie kartki czy scrapy.

Oczywiście w moim LO pomieszałam papierki by nie było monotematycznie, czerwień z kolekcji Hot&Cold bardzo ożywiła LO.
Bardzo podobają mi się motywy rowerowe, a że Holandia słynie z rowerów będą często pasować do moich LO :)




Poniżej zrobiłam kieszonkę na tagi, można je schować tak by nikt nie widział co jest napisane ;) bo czasem mamy osobiste wspomnienia, prawda ;)




Super mi się pracuje z tymi papierami, LO powstało w niecała godzinkę, tak więc można powiedzieć że się samo zrobiło :)
Mam nadzieję że i Wam się podoba.

Zapraszam oczywiście jutro na kolejną porcje inspiracji:)

pozdrawiam cieplutko

Noami


Wykorzystane materiały:

- papier Just a Note #1;
- papier Just a Note #5;
- papier Just a Note #6;
- papier Hot&Cold #5;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Just a Note #1;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Just a Note #2;
- pasek z elementami do samodzielnego wycięcia Hot&Cold #1;
- szarotki z brokatem;
- klasyczne róże w kolorze białym;
- drobne, różowe różyczki;
- "dzikie róże" w kolorze zielonym;
- półperełki samoprzylepne 6 mm białe;
- czerwona wstążeczka w białe groszki.

1 komentarz:

Dziękujemy za komentarz :-)