wtorek, 13 października 2015

Dla nauczycieli

Witajcie :)
Wielkimi krokami zbliża sie dzień Edukacji Narodowej. Z tej okazji zrobiłam dwie kartki. I choć w obu wykorzystałam ten sam papier  to jednak różnią się one bardzo.
Pierwsza propozycja wygląda tak:


Na gotową bazę przykleiłam papier  "A Hint of Pepper" potraktowałam go pastą modelującą, dodałam kompozycję z kwiatów i tekturowych listków, uzupełnioną sznurkiem i kuleczkami na druciku. Na koniec umieściłam napis z alfabetu, a brzegi obrysowałam czarnym markerem.



Druga propozycja to kartka w kształcie plecaka. Prosta w wykonaniu a przy tym bardzo wesoła.


Tu również wykorzystałam gotowa bazę i papier "A Hint of Pepper", na który przykleiłam elementy imitujące kieszonkę i klapkę. Dodałam małe kredki, napis z alfabetu i tak jak poprzednio, na koniec, obrysowałam czarnym markerem, imitując przeszycia.




I na koniec obie razem:


Życzę wszystkim miłego dnia :)

W pracach wykorzystałam:

http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=1081&controller=product&id_lang=7http://scrapakivi.com/sklep-scrapbooking/index.php?id_product=952&controller=product&id_lang=7

1 komentarz:

  1. Ale świetnie wykombinowałaś z tym plecaczkiem ;) Super pomysł. Druga karteczka też piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :-)